חיפוש

חיפוש עפ"י נושאים:

חיפוש חופשי:

שאלה:

האם מי שהעביר ושיתף אחרים בהודעה שקיבל שיש בה לשון הרע - יהיה ניתן לחייבו על נזק שגרם?

תשובה:

המקבל בווטסאפ הודעה שיש בה לשון הרע, ושיתף אחרים באותה הודעה, למרות שעשה מעשה בידיים בהפצת והעברת לשון הרע, לא ניתן לתבוע אותו על נזק שנגרם בהיותו רק צינור.., אולם ברור שיש להימנע מכך בעיקר כאשר מדובר בלשון הרע שאין בה כל תועלת של מחאה או אזהרה.

פוסק: הרב רצון ערוסי הלוי - עורך ראשי

ספר: שערי צדק - קובץ מאמרים דיני ממונות

מקור: כרך כא הרב ניא אביב עמודים 202- 203

הלכה למעשה יש להתייעץ עם מורה הוראה

חפשו עוד ב: לשון הרע ורכילות

חזרה לדף הקודם
הרשמה להלכה יומית
שם:
דוא"ל:
שליחה