חיפוש

חיפוש עפ"י נושאים:

חיפוש חופשי:

שאלה:

האם מותר לדווח למורים על מעשים לא ראויים של תלמידים?

תשובה:

כיון שהמטרה לתועלת התלמיד, אין בכך איסור לשון הרע, ולכן גם מותר לדון במעשי התלמיד במסגרת ישיבות מורים על מנת למצוא דרך לשפר את מעשי הילדים.

פוסק: הרב דב ליאור

ספר: דבר חברון - שו"ת בהוצאת מכון רבני יישובים קרית ארבע

מקור: חלק ג סימן רלא

הלכה למעשה יש להתייעץ עם מורה הוראה

חפשו עוד ב: לשון הרע ורכילות

חזרה לדף הקודם
הרשמה להלכה יומית
שם:
דוא"ל:
שליחה