חיפוש
שאלה:
האם מותר לדווח למורים על מעשים לא ראויים של תלמידים?
תשובה:
כיון שהמטרה לתועלת התלמיד, אין בכך איסור לשון הרע, ולכן גם מותר לדון במעשי התלמיד במסגרת ישיבות מורים על מנת למצוא דרך לשפר את מעשי הילדים.
פוסק: הרב דב ליאור
ספר: דבר חברון - שו"ת בהוצאת מכון רבני יישובים קרית ארבע
מקור: חלק ג סימן רלא
הלכה למעשה יש להתייעץ עם מורה הוראה
חפשו עוד ב: לשון הרע ורכילות

