חיפוש
שאלה:
האם מי שהתעסק בטלפון בזמן נהיגה וגרם לתאונה ויצא ללא פגע רשאי לברך הגומל?
תשובה:
מי שהתעסק בטלפון בזמן נהיגה וגרם לתאונה ויצא ללא פגע רשאי לברך הגומל בברכה.
פוסק: הרב מרדכי צבי הלוי ציון
ספר: שו"ת השואל - תשובות ממרנן ורבנן
מקור: חלק ד סעמן ח בשם הרב נבנצאל ויחזור בתשובה, ועוד שם
הלכה למעשה יש להתייעץ עם מורה הוראה
חפשו עוד ב: ברכות

