חיפוש
שאלה:
האם מותר מבחינה הלכתית לתגבר מניין על יד בחורי ישיבה הלומדים בישיבה סמוכה?
תשובה:
בישוב או שכונה שיש בה ישיבה ויש קשיים בקיום מניין בבית הכנסת, יפנה הגבאי לראש הישיבה לצורך תגבור המניין על ידי הבחורים ובתנאי שהדבר לא יפגע במניין הקבוע בישיבה.
פוסק: הרב דוד אברהם ספקטור
ספר: ספר הגבאי
מקור: פרק ה סעיף ה ובהערה וראה משנה ברורה אורח חיים סימן נה ס"ק עג
הלכה למעשה יש להתייעץ עם מורה הוראה
חפשו עוד ב: תפילה כללי -שונות

